Att planera sin tid väl

Har varit mycke dom senaste dagarna nu. Igår var jag bella & cissi och käkade på frasses, hade körtkortsteori, direkt efter den drog vi till hemmakväll och hyrde film sedan till cissi för att se den och umgås.Mycket bra tisdag.

Idag har jag hunnit ta en 20 minutare på Suntan, och nu ikväll har jag varit med magnus och magnus skulle ha med mig ut i skogen, fråga mig inte varför och vad vi gjorde för de vet jag inte ens själv;)


Förövrigt så har jag mycket jag vill skriva här men jag känner att tiden inte räcker till just nu...Jag skriver så ofta jag hinner/har nått att komma med.

Väckaren ringer 05.45 imorgon så ska låta John Blund komma nu♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0