Stadsfesten 2011

Och så var Stadsfesten 2011 över och tackar alla för en grym helg! Roliga förfester med fina tjejer och killar, Ost& kex, lite för mycket dricka, tequila race, Vingliga cykelfärder,Timbuktu var kung, Stod nästan längst fram och trängdes/vinglade omkring till Mustasch, slösade aldelles för mycket  pengar på öl i öltälten, Ständut Blakk, karusell och till sist så avslutade jag och emilia natten med en flotting langos!

Var fruktansvärt kämpigt att stiga upp i morse och ta sig till jobbet, har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv!Min säng var de ända som snurrade i mitt huvud!! Sitter och dippar moröttet och gurka och ser Reservation road på tv, efter den ska ja krypa ner i min säng och ta tillbaka alla förlorade sömntimmar denna helg! jobb imorgon mellan 8-13

Puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0