7/7

Njuter av sommarvärmen just nu så datorn står åt sidan för det mesta, dom senaste dagarna har jag umgåts med jonas&emilia, lite med  gunnar och maria, jobbat, badat, chillat, sätt film, och självklart varit med min honey!

Idag har jag varit ledig så drog till elgiganten och köpte min efterlängtade kamera, hunnit bada i skatan med simon och magnus, efter det blev det pizza på Grillgubben med killarna.

Sitter och ser two and a half men med jonas och emilia nu och vid 12 ska vi cykla ner till station, För vem äre som fyller 18 år om inte världens finaste kompis emilia? ♥ Firar lite i förväg med lite french hotdog ;)

Hade bra till nästa gång jag skriver;)
Bjuder på en ''fin'' bild från förra sommaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0