händelserikt

Helgen har varit händelserik så vet inte vart jag riktig ska börja. Drog iaf till umeå på lördag morgon och sedan överraskede vi mammas moster som fyllde 60 år på lottas krog där vi käkade lunch tsm med resterande.

Efter lunchen for vi hem till våran tremening och spenderade resten av dygnet där. Satt och spelade indiana jones lego på kinect som var från 6 år med lill tremeningen, urusel var jag.Godmat och trevligt sällskap.
Vi överraskade nilla med en liten kattunge,att se hennes min var rätt så roligt.Nästan så man ville behålla lilla kalle sjäv :$

På vägen hem från umeå var vi olyckligtvis med om en bilolycka, vi blev mosade mellan en lastbil och mittenräcket,Vi hade jävligt tur för de hade kunnat gått mkt värre och ska vara glada att alla lever. Tyvärr är bilen ganska trasig...

Gårkvällen spenderade jag med magnus och såg inception, tog de lungt för jag är typ sjuk.Är iaf hemma från skolan idag men får lov att hjälpa mamma att städa lite.

Bilder från helgen kommer kanske senare , iaf på kissemissen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0