long time no see

Över en vecka jag skrev nu! På tiden att jag delar med mig lite saker...

Har iaf hunnit vara på pdol med massa brudar och sätt veronica maggio.Haft fantastiska dagar/kvällar hos maria+ sleepover, olle har varit på besök, lagat middag med maria,gunnar,olle och magnus. Haft picknick ute i skogen på mysigt ställe. Vart ute på nattäventyr.vattenpipa.hängt lite med mange, thai och danne.plockat bär och tjänat 700 kr. Och slappat lite med älsklingen! ♥

Idag har jag lunchat på tatung och gått och ögonshoppat med syster i flera timmar. Kom precis hem nu och ser ut som det blir att dra till thai och röka vattenpipa med han och mange!


kanske bjuder på några bilder senare! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0