Full rulle

Jag har haft en lååång dag! Lunchade med fina moa på hennes balkong och stekte i solen hela min lunchrast,jobbade på statt till 15.30, gick på stan och postade brev och köpte en blombukett till far min som fyller hela 50 unga år idag! 16.00 befann jag mig på Scandic hotell för ett möte/konferens/middag med hotellchefer, folk från resebyrå , lärare och rektor för Handelsprogrammet.Hjort och potatiskaka till middag + en go efterrätt på en onsdags kan man kalla vardagslyx på högsta grad!  Var iaf hemma vid halv 8 och då möttes man av Smörgåstårta, fika och massa gott som min mage inte rymde...

Efter mååååååånga koppar kaffe och en lååååång dag så ska ja äntligen luta huvudet mot kudden för imorgon ringer väckaren på 06.00.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0