PAIN* BALL

Ett awesome dygn i åbyn med klassen och kanske lite smått spåret. Blev 5 kamp och paintball och så sjukt det var! Annars så hade jag med mej min lilla syrras kamera men använde den aldrig och när jag tog upp det från väskan igår så är hela skärmen förstört så ska lägga ut 1500 på en ny jävla kamera som jag inte ens ha tagit upp från väskjävlen ! Kul at leva fattiglapp i typ ett halv år till.....

Var så förbannad i går så drog ut och sprang och gjorde bort med alla mina agritioner sedan blev de en tidig kväll..


Vaknade i morse av att jag hade fått näsblod och aldrig jag cyklar till skolan med typ en jävla tampong i näsan så jag hoppade över första lektionern och ska börja bege mej till skolan nu så jag hinner till andra lektionen iaf
HADE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0