Tidsfördriv


SKULLE DU HELST:

1.pierca tungan eller läppen?- Har redan båda 2
2.vara seriös eller oseriös? - både och
3.dricka grön eller röd mjölk? - röd !
4.brinna upp eller drunkna? - drunkna
5.umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner helt klart

SVARA ÄRLIGT:
1.tycker du om någon nu? - tycker om mina kompisar
2.har du skolkat? - haha vem har inte ??
3.varmt eller kallt? - VARMT
4.soligt eller regn? - soligt
5.fanta eller cola? - Cola helt klart
6.är du nyttig av dig? - försöker iaf
OM MIG:
1. vad heter du? - Elina Lundmark
2. syskon? -  en lilla syster
3. vart bor du? - Snöstigen 25 MB
4. hur många barn vill du ha? -  2 kanske
5. vill du gifta dig? - kanske
6. favorit tid på dagen? - kvällen helt klart
7. humör just nu? - ganska nere
8. sugen på just nu? - COLA
9. vilket shampoo använder du? - det som finns i duschen

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1.pussat någon? - nej
2.sjungit? - jajamen
3.blivit kramad? jaa
4.känt dig fånig? - aa..
5.saknat någon? - Ja
6.dansat galet? - har dansat men galet??
7.klippt håret? - nej
8.gråtit? - mängder


GREJER:
1.har du blivit jagad av polisen någon gång? - haha nej inte jagad
2.har du en hund? - Nej
3.sover du helst ensam eller med någon?- med någon helt klart
4.tror du på spöken? - njaa
5.är du mörkrädd? - inte det minsta 
6.vad vill du ha just nu? - Värme och kärlek

KOMPISAR:
1.har du nån bästa vän? - ja det har jag ♥
2.är du ofta med dina vänner? - ja så ofta jag hinner
3.vad brukar ni hitta på? - festa, film. prata , stan
4.kan du vara dig själv med dina kompisar? - är ALLTID mig själv
5.vem vet mest om dig? - emilia och hassan

OM DIG:
1.hur gammal är du? - 1 år kvar till 18
2.hur lång är du? - 1.72
3.vart bor du? MB
4.är du nöjd med ditt rum? - hyffsat men en större säng hade inte suttit fel
5.villken är din riktiga hårfärg? - Lääääänge sen jag hade den så kommer inte ihåg
6.vad väger du? - ingen aning
7.har du någon sjukdom? - borde kolla upp om jag har ADHD
8.är dina föräldrar skilda? - nej
9.gillar du skolan? - Skolan hade varit värdelös utan mina älskade klass
10.hur svarar du i telefon? - hallå

VAD:
1.åt du senast? - sallad och kycklingspett
2.drack du senast? - cola
3.har du på fötterna? - tofflor
4.lyssnar du på just nu? - Ahmir - Come back
5.gillar du mest hos dig själv? - kan inte komma ihåg nått..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0