Har ont i röven efter att ha suttit ner i nästan 5 timmar

Jag satt alltså i 4.5 timme hos frissan...Allt var helt perfekt med färgen osv tills han klippte min lugg..Han har alltså klippt pannlugg på mej och ser ut nu som en 80 årig gammal kärring med pudelhår !!! INTE OK !!!!
Ska börja käka sånt där så håret växer fortare för pannlungg är inget för mej...Ni lär nog aldrig få se de heller.
( före och efter bilder kommer )

Sen följde ju emilia med som stöd och satt där så snällt och kollade på i 4 timmar..När jag äntligen var klar så drog vi på dallas och åt en kebabtallrik och på hemma kväll och hyrde masa filmer till kvällen aktivitet!

Ska till emilia och sedan blir de Maxi och möta upp dom andra brudarna...Mer berättar jag sen ;)
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0