Fint väder eller vad säger ni ?

I fredags så firade vi magda som sakt, vi började ute i regnet men vi gav upp efter ett tag så vi gick in till simon och spenderade kvällen/natten där och jag hade riktigt trevligt !! Hoppas på att magda också hade roligt !

Igår så var jag på bröllop i byske, min barndomkompis päron som gifte sig.Synd att de regnade hela tiden igår men de gick ganska bra eftersom vi satt inne i ett stort tält.Är rätt så sliten nu ! Att sova med sina föräldrar i en stuga och båda två ligger och kappsnarkar med varan är inte att leka med...Fick inte mkt sömn i natt.

Ikv så ska jag till hamn och spela poker med några sköna prickar, så ska skynda mej att fixa till mej och slänga i mej lite mat sedan måste jag bege mej mot bussen !

Ha en bra kväll, skriver när ja kommer hem ikv !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0