So close but so far away

Torsdags: Så var jag och emilia och såg Sherlocks holmes på bio och det var en riktig kanon film ! 2 timmar och 8 min och var så sjukt inne i filmen hela tiden. Gick på waynes och tog en kaffe medans vi väntade att bion skulle börja.

Igår: Vaknade vid 1 och skyndade mej och göra mej klar sen tog jag bussen ner till stan och köpte ett par jeans och en tröjja. Fanny komme till mej på kvällen och tanken var att vi skulle till sanna och umgås med hon sofia och emilia men vi fick lite andra saker i vägen och hamnade nere på stan med några vimsiga pojkar.När dom drog in på balzac gick vi och hängde på frasses resten av kvällen med anna. Fick skjus hem av oscar vid 1!

Idag:Drog jag på gymmet och tränade i två timmar och sen har jag städat mitt rum så nu äre rent och snyggt, sitter med hårinpacknig och morgonrock nu så ska nog ta och tvätta ut de nu.
Kvällens planer berättar jag mer om senare !
PEACE


Kesha- take it off♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0