Skaffa ett annat jobb förfan !

jag kom mej i säng rätt så sent igår...Drog och tränade där vid kvart över 7 och var inte hemma förrän kl 10. Var på ett stepmuskel pass och det slutade exakt när min buss gick så stannade kvar och gymmade och skulle ta kvart i 10 bussen hem...kl var 21.46 och jag kommer löpandes i full fart och då ser jag bussen precis köra förbi och busschauffören ser mej att jag springer i full fart och vinkar men nej han bara kollar på mej och kör vidare.....Fyfan vad jag hatar sura busschaufförer som inte kan stanna.Gav han finger men de är han då värt till tusen !

Min kropp var helt slut igår när jag kom hem och ville bara lägga mej och sova så snabbt som möjligt så orkade inte skriva nått igår när jag kom hem.Annars så var step muskel passet skit roligt men ni kan ju räkna med träningsvärk dagen eftwr ;)

Slutade vid 12 idag och har legat och vilat/sovit i 2 timmar eftersom jag inte fick mkt sömn i natt..har bokat in ett step pass idag men fårse om jag avbokar de....


i brist på bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0