GOTT NYTT ÅR !

Mitt första inlägg 2010..var ett bra tag sen jag skrev men har inte suttit vid datorn på 100 år.
Iaf den senaste veckan så jag inte varit hemma mycket, har  varit hos fanny en heeeel del och varit med en massa härliga boys.

Nyår firades hos fanny i henneslägenget och hade verkligen en toppen kväll.Jag och fanny lagade mat åt oss och 3 killar , såg hockeyn sedan rullade de in massa folk och sen var den riktiga festen igång.Blev faktiskt nattmat på max sedan fick vi skjus hem till fanny.

Ensamma hemma i helgen så vaknade vid 3 sen hade jag lovat att damsuga hela huset så nu är det gjort...Ska gå och göra lite mat sedan får vi se var kvällen har att erbjuda !


Och tyvärr inga bilder från nyår kommer jag att bjuda på !  PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0