Crazy fredagskväll

Går kvällen var helt crazy...länge sen jag hade sådär roligt.Vi var ju som sakt på vitberget och kolla på skotertävlingen med det blev inte vi länge vi stannade där för de vara så jääävla kallt.
Resen av kvällen/natten spenderades hos berra med mycket trevligt folk och bra musik.Sovde också där i natt, låg och skedade med berra och john i jävligt liten säng och  imorse när alla vakna så hade ingen koll vart dom hade sina saker, hur dom kom dit och  det var många minnes luckor från gårnatten.Kom hem vid 12 imorsen och sen hoppa jag in i duschen direkt och gjorde en hårinpackning sen så somnade jag jag i soffan med hårinpackningen och vaknade vid halv 7.Har aldrig varit såhär sliten som jag var är idag...Helt sjukt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0