på väg att bli sjuk ?

Gården var jag så jävla less , trött och allmänt på dåligt humör.Hade ingen lust eller tid att skriva för direkt jag kom hem från skolan så gick ja och la mej och sovde en timme.Sedan så drog jag och tränade i 3 timmar och efter de var jag jäääääävligt trött och de ända jag ville vara att sova.

Tog en pytteliten sovmorgon i morse så missade matten...så denna dag kunde inte bli mer slappare. Efter två slappa lektioner var danna skoldag över(glömde nyckeln igen så hade inge böcker).
Slutar om 20 min och då ska jag hem och sovaaaaaaaa..fryser,är trött och har ont i halsen.
Efter de väntas en lång eftermiddag full med engelska plugg.

Vi hörs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0