Gangsta life

Glömde nyckeln till skåpet idag så har fått klara mej utan böcker och penna idag men det har funkat.Skidor på idrotten och på tanke att jag ej har rört ett par skidor på 3 år så är jag nöjd men min insatts , klarade att stå på benen iaf ;)

Ikv så har jag fixa och lek lite med syster naglar ,  är ingen expert men de blev ganska bra.Imorgon har vi kort dag, slutar vid 1 så ska gymma direkt efter skolan så ska gå och packa kläder så är det gjort så slipper ja stressa imorgonbitti.
KL 9 är det fotbolls träning som gäller så det är snart dax att byta om och dra till den oxå...efter de blir det sömn.Är så sjukt trött på morgarna att försover mej och stänger av väckaren omedvetet...Inte bra




Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: joo för två veckor sedan..

2010-02-16 @ 20:58:41
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0