Förlåt alla läsare....

Har varit usel på att skriva i helgen så vi kör en kort sammanfattning av min helg !

Fredag: Var jag med emilia med fanny,sara, ludde och jocke hemma hos fanny och hade kul, vid halv 11 drog vi till PRO-lokalen och där var de fest för fulla muggar.Dröjde inte länge innan polisen kom och skickade ut alla så då drog vi hem till fanny och sara igen och fortsatte hade kul där.Blev även så att jag sovde där.

Lördags: Så var festen igång igen ! Vi firade anna som fyllde 17 år i fredags på anderstorps byagård.Hade riktigt roligt men tog de dock rätt så lungt igår.Fick skjus hem vid halv 2 så det blev en rätt så tidig kväll för mej, var rätt så sliten.


Har bara tagit det lungt idag och degat i sängen och kollat på tv osv..Fick ett sms i morse av min tränare och sa att vi hade träningsmatch så om en timme så ska jag dra och spela futsal träningsmatch, rätt så taggad faktiskt ! Ska börja packa mina saker och byta om nu....Vi hörs efter matchen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0