full rulle

Hejhej! har varit en intensiv dag idag, skola till 15.30 sedan drog jag och cissi och letade desperata efter en nyårs klänning och hittade min dröm klänning men typiskt nog var den alldeles för liten över tuttarna..Vi gick vidare till subway och tröst åt middag där, sedan skyndade jag mej hem och hoppade i tränings kläderna sedan vidare ner på stan igen för att träna bodycombat + lite mage&armar.

Kan medge att jag aldrig tagit i så mkt i hela mitt liv och det resulterade till att jag spydde...MEN känslan efter träning går inte att beskriva, älskar den ! Att träna när man är arg/ledsen/besviken är fan det bästa som finns.

Sjukt trött nu så dax för sömn!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0