Man är inte onykter i onödan

Gårkvällen var amazing !!! Är glad att ja for dit fast de kostade skjortan att åka buss hem (150 kr) och de var värt vart ända öre ! Hoppade och skrek som en galning på lazee, Nog den bästa live artisten jag sätt genom alla år och satan vilken stämning de var!!!!! Annars så fick man sig in i öltälten utan ens visa legitimation ;)

Mina fötter är sönderstämplade.
Ingen röst kvar.
hemma 05.00 och började jobba kl 10.00.
Lite för mkt av de goda.
och med det de menar jag att man mår som man förtjänar idag !

Mådde pytom och har nog aldrig varit tröttare imorse på jobbet men de vara bara att härda för IDAG HAR JAG GJORT BORT MIN SISTA PASS!!!! NU börjar mitt sommarlov♥

Bilder kommer såsmåningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0