Kommer vara död innan årets slut !

Halv 9 till 4 varje dag, vårt schema kunde inte varit sämre..Verkligen ett toppen schema.Iaf så cyklade jag till skolan idag och de gjorde ju min hals ännu bättre, min röst låter som en bas eller så får jag inte fram ett ljud.Min ipod dog när jag kom till skolan också, och cykla hem utan musik tog en evighet så det ska inte hända igen! fyfan.

Är helt slut fast det nyss varit helg, ont i hela kroppen, ingen energi, ont i hals och öron så kommer förmodligen ligga sjuk innan veckans slut  :(

Far iväg till farmor nu som fyllt hela 87 år och firar hon med godfika ! Efter de väntas sängen & sömn♥







Fyll inte livet med dagar , fyll livet med liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0