ja men då kör vi igen då !

Jag & emilia kom till lägenheten kl 4 i natt, så har inte blivit mkt sömn för oss dom två senaste nätterna.Är sliten nanting, lite bakis fortfarande men ja kan säga att de är värt de för haft så sjukt kul i helgen.Vi har  träffat massa sköna människor, åkt karusell , sett hoffmaesto, petter & Ständut blakk.

Har packat upp från helgen och packat till stockholm nu och ska snart gå och lägga mej i min varma sköna säng, har nog aldrig längtat efter att sova så mkt som nu !


Kommer hem på fredag men kanske de dyker upp nåttinlägg i veckan ;) Annars så saknar jag bella, magda och cissi som jag inte kommer få träffa förren skolan börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0