Har glömt att berätta...

Att ja har fått sommarjobb !!! Kommer sälja jordgubbar på ica maxi solbacken precis som förra året ! 3 stycken från min klass var på jobbintervju om det idag och skulle vara super roligt om någon av dom fick de.Tror det gick bra för dom för min chef ringde för ett litet tag sedan och berätta att det hade varit super härligt folk som hade sökt och sa lite extra om mina clasemates ;)

Han sa även att de hade blivigt lite förändringar för iår och att jag har fått ett extra uppdrag iår så det blir kul,Vi ska träffas i mitten av maj så fårjag se vilka ja ska jobba med och få lite mer info.

Tyckte det var ett roligt jobb och trots jag jobbade hela sommaren så gick det superfort och det är värt pengarna !!!!!! Inte länge kvar till vi sätter igång och jag är super taggad !

Hörde på radion i veckan att dom hade plockat svergies första jordgubbar i södra svergie och sålt dom för 800 kr /kg :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0