Turn up the music

Var hur jävla jobbigt som helst att kliva upp imorse , ångra fan att jag gjorde de ;) Det ända värda att fara till skolan var att det blev dallas till lunch idag.Fisksymfoni till lunch????
Hade kondistiontest idag på idrotten och vi välja mellan 2000 m eller beep och jag sprang beep men gick väll inte så värst bra , var tvungen att hoppa av för en urlöjlig sak. Aja det kommer en till chans.

Har iaf hjälpt till att städa hela huset ända sen jag kom hem från skolan...Så nu hade jag tänkt plugga (?) matte prov imorgon...Och efter de så tycker jag att jag har varit duktig så förtjänar att lägga mej och se låt den rätte komma in och dricka chailatte och bara mysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0