Påtal om gubbar....

När jag cyklade ner för solbacken igår så körde en långtradare just brevid mej och det var en riktig gammal utlänsk gubbe som körde och han vevade ner rutan och började flörta med mej och tutade osv...

Sen när ja kom till erikslid centrum så kom det fram en riktig svart gubbe( absolut inte rasse ) och frågade om klockan ( han snackade engelska ) sen typ 2 min senare kom han igen och började prata med mej igen på riktig dålig engelska.

-Dont be mad at me now but ,   i see you second time and i feel love for you....you very beautiful and i feel love in my heart to you.

Jag började så klart skratta i mängder och då sa han '' i´m seriouse ''

Hur jävla vidrigt är det inte när gubbar raggar på småbrudar :O ville fan spy !!!!
Och det är INTE första gången det händer mej.....ville fan bara gå och ge han en örfil. URSCH !!!

Någon annan som varit med om samma sak ?


Kommentarer
Postat av: runa

believe me, det har jag fyfan:S

2009-09-14 @ 17:37:35
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0