Haft sommarvärme ute idag !

Ni ske-å bor visst kan ni hålla med om att det var en härlig höstdag idag ?  VAR 24 GRADER UTE IDAG !!!
Vi hade fotboll på idrotten som var hur kul som helst för mej som inte spelar på ett bra jävla dag , en massa stå hej i dag på skolan för en kille in min klass blev misshandlad och massa poliser osv......

annars så skulle jag vara duktig och ha en '' pluggar '' kväll  för vi har matte prov på torsdag och Småföretagande prov på men det går ju inte om man lämnar böckerna på skolan ?
Så ikv så har jag sett idol och bakat kladdkaka och haft rätt så roligt åt min otroligt roliga syster...

Har rätt så kort  dag imorgon så hade tänkt dra på stan och hitta mej en APU-plats....Ska lägga mej och se film nu men vi hörs ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0