Det händer igen.......

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Tro det eller ej men jag ramlade med moppen hem från träningen ikv..körde i en rondell och helt plöstligt så låg jag ner på backen.
Mina föräldrar är ju inte som andra heller , det första som säger är ungjävel , och hur gick det med moppen ? Om ni hade ramlat så LOVAR jag att era föräldrar självklart frågar hur det gick med er om ni hade gjort illa er ? Nopp inte mina.
Och ja , mina föräldrar bryr sig mer om moppen än om mej....super.
Kan ju lova att det var sista gången jag körde moppe nu, aldrig igen.
orkafan inge mer, puss


Kommentarer
Postat av: Julia

du är inte själv om att få höra det första dom säger "hur gick det med moppen?" inte coolt.

2009-09-03 @ 15:31:43
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/
Postat av: emilia

HIHI mina föräldrar ba

'MEN BRY DIG INTE OM MOPPEN, SÅLÄNGE DU ÄR OKEJ' DOM ÄLSKAR MIG<3<3<333<

2009-09-03 @ 22:21:08
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0