24 september

Hallå där ! Kom precis hem efter att ha varit och grillat vid älven på södra sidan med anna.Satt där myste lite.Och det är så sjukt kallt ute nu!! Jag hade min vinterjacka , mössa , vantar och ända frös jag.Helt sjukt vad jag gruvar mej för vintern...emocut fan.
Jag cyklade dit dessutom och på jag kan ju säga så här att när jag var hemma så var jag aldeles blöt på ryggen , HAHHAH.

Justja , jag blev stoppad av snuten på vägen hem också , skulle cykla över en väg och då stannade dom och sa att jag syntes väldigt dåligt och sa att jag skulle ta de försiktigt eller sätta på en lampa...

Nä ska gå lägga mej i plugga lite gloser sen bli det natti för min del ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0