Stördaste filmen jag sätt i hela mitt liv !

En sak är säker är attjag aldrig ska cykla till sjungande när det är slask ute för det var det värsta ja gjort på länge ! Tog en evighet dit för det gick inte att cykla så gick säker halva vägen och ändå är det nästan bara nerförs dit. Jag , anna , lover , och malin och hennes syrra och en kompis till hon satt och såg en film som hette paranormal activity och det är det sjukaste film jag sätt ! Fattar inte ens hur man kan komma på att göra en sånn film, bara psykopater som kan hitta på något som det där !
Måste hitta på nått så jag får något annat att tänka på innan jag går och lägger mej fan !




Trailern till filmen !


Kommentarer
Postat av: ingrid

den där är bara sjuk

2009-11-08 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0