In The Beginning

Blev inte så lyckad kväll för min del ikv...Drog till stan och mötte upp några men satt och hängde på subway sen drog typ alla hem så var bara jag och prupp sebbe och prupp hampus kvar ;) HAHAH helt sjuka killar men dom får mej attt skratta en mängd !
Kom precis in efter att ha träffat en dude på skolan och snackat lite och  mina tår och fingrar är förfrysta just nu så vill bara krypa ner i min varma säng och sova.

Imorgon är det skyltsönda men kommer förmodligen ej att hinna ner....Har massa plugg som måste göras för ända dagen jag har tid för på måndag är vi LEDIGA och då ska jag och mamma dra ner till umeå ! ♥
Träffas släktingar och shoppa.

Sängen väntar på mej så nu sömn ! Godnatt♥

Jag och erik hassle på stads


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0