i remember our first love

Hallå ! Gårkvällen var jag hemma hos malin med flickorna och såg film , sen efter de så träffade jag lite annat folk och snackade lite och så.Pappa kom in och väckte mej för vi skulle fara och handla och lämna igen film så det var bara att packa sig upp och göra sig klart på typ 20 min.Har precis kommit hem och ska ska bara ta något att äta och tvätta av mej sminket för sen ska jag dra till emilia och sola lite ;) Gud vad skönt de känns för är blekare än en ryss justnnu !
Vi höres mer sen !

Mycket roligt att besökarna stannar kvar och läser min blogg och att ni kommenterar , KUNG !


Kommentarer
Postat av: Babypink

Hej snygg blogg du har. Jag kom in på din blogg genom bloggtrafik.



Ett tips om du vill köpa gucci produkter gratis helt gratis samtidigt som att det är väldigt lätt.

Då tycker jag att du ska gå in på denna länk http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=22024

och registrera dig helt gratis och börja samla poäng.



Du kan helt gratis tjäna poäng som du kan handla för i shoppen.

Shoppen är fylld med häftiga produkter till både killar och tjejer, så skynda dig att upprätta en användare och kom igång :)



Just nu kan du bl.a. få gratis Gucci produkter, parfym, smycken, väskor, iPods, presentkort,

underkläder, hudvårdprodukter, make-up.



MVH J..

2009-11-15 @ 10:55:06
URL: http://jennysbloggmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0