HELGEN TOG KOL PÅ MEJ !

För det första så vill ja tacka alla för i lördags ! Halloweenen i år  var kung !


Jag har varit jäävligt sliten efter helgen och det är den stora anledningen varför jag ej har skrivit men jag är back on track again ;) Bilder och sånt om halloween kommer ja bjuda på imorgon.
Är rent för trött för att göra nått sånt nu....Sängen väntar.

Idag började vår vi vår APU som vi har och jag var somsakt på willys med 3 andra från min klass och ja kan lov att det tog kol på mej..En mängd varor att packa upp.Var även ett snatteri idag också
somnade direkt jag kom hem och hade ingentligen träning kl 6 men ja kände att det skulle jag aldrig orka med så blev att sova från 5 till halv 9 ist ;).

Sömn är nummer ett på min lista så ska hoppa isäng igen så ja orkarfå mej upp imorgon,ska försöka orka med gymmet på eftermiddagen imorgon också !

SOVGOTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0