Saknad av människor är inte lätt

Undergothia veckan träffade jag på massa människor som jag aldrig träffa igen, vissa hälsade man bara på osv och andra umgicks man med hela veckan och dom önskar jag att jag kunde få träffa igen...Att fara ifrån människor som man vet att man ALDRIG kommer få träffa igen svider...Jag grät i mängder när vi skulle åka buss hem från göteborg för jag ja skulle sakna dom och jag aldrig skulle träffa dom igen!
Samma sak när vi var i turkiet...Hade lärt känna massa underbara och roliga människor och lämna dom var hur jobbit som helst, ville verkligen inte hoppa på den där bussen som tog oss till flyget. Jag ville stanna kvar och lära känna dom bättre.

Att jag saknar dom är en sak som är säker !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0