Redo för Göteborg !

Har varit och handlat allt jag behöver på tåget nu , en tidning+ musik och roliga klasskamrater klarar man sig långt med.
Allt är packad och jag är redo att fara nu !
inte länge kvar nu !!!!

Kameran är laddad och tömd på bilder
Ipoden är laddad och fylld med musik
Mobilen är fulladdad
Och kontot är fullt med pengar !
Och jag är taggad till tusen !!!



Sista inlägget ni innan jag far , och alla får hade så bra här regniga skellhell. klass 9a från kanal kommer ha det så jävla roliga iaf !  Im back on track på söndag ;)
Bildbomb och allt kommer !


                                                                                          PUSS ♥♥♥


Btw, tack mami och pappi för pengarna och tack marielle för jag får låna din kamera ! ♥  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0