''Plaserar mej i mängden men ändå sticker jag ut ''

Tjenare !
Vi var ju i falkan igår och när vi skulle hem så fick jag inte igång moppesatan , den var död. Så var tvungen attt lämna den hemma så ni i morse så for vi och hämtade den. Tog pappsas flakbil från jobbet.
Så nu är det bara att hoppas att det är batteriet det är fel på !

Direkt efterde så for jag på stan och mötte upp rebecca och joanna, var inte där så länge. Vi kände att vi var hungriga så vi for hem till mej och åt, vi orkade inte slösa pengar på mat :]
Hemmagjorda hamburgare , lika gött fan.
Sen for rebb och joanna hem för vi satt bara och drygade.

Joanna frågade nyss om jag ville ta promme med hon , så vi höres om ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0