Otaggad tjej

Kan ju meddela att det INTE är nice att ha träningsvärk i röven och armarna, blev ju inte bättre efter min fotbollsträning heller men sånna smällar får man ta.
Ikv vad händer då ? Jo det blir förmodligen packning , göre klart teknik arbetet och raka mina ben !!! Ser ut som en jävla gräsmatta ! HAHah, jag älskar nyrakade ben , ligger typ och smeker mej själv med benen då :]
Dagen har varit kung , fint väder , ingen fotboll för mej , och ingen spanska lektionen blev inte heller av ,men vi fick nå hemuppgift ist :P

PÅ ONSDAG BÄR DE AV  :D :D :D :D !!!!!  bara imorgon sen på onsdag far vi.


Btw så köpte jag en reserv skolavslutningsklänning idag utifallatt jag inte hittar nån i gbg :D Så det känns skönt.
Nu är det käk senblir dusch.

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0