Man blir klokare av erfarenheter

ohgud , jag tror aldrig har har tagit i och träna så här hårt nån gång , det bara rann svett och kände mej svimfärdig när jag var klar. Men det känns helt underbart nu efter.
Jag har laddat upp mej ny energi över helgen så känner mej pigg och fräsch igen, hara tagit det lungt hela helgen och tagit hand om mej själv med ansiktsmask , hårinpackning , målat naglarna och smörjt kroppen extra noga.
Nu är det bara att tagga upp för en ny och jobbig vecka , det är inte länge var nu så det är bara att stå ut.
Jag får tänka framåt , allt det jag gör lönar sig sen , ellerhur ? :D
bara 10 dagar kvar tills göteborg och det kommer gå fort som in i sate dit.
Nu ska ja lägga mej i sängen och se nån film¨på tv som börjar nu kl 9 , och efter det är det godnatt som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0