Lördag

Tjenare !

Var länge sen jag skrev nu , hahah jag är en väldigt upptagen människa ;) ne men jag hade mycket att göra igår, jobbade från 3- 9 sen for ja hem & åt, sen drog ja till emilia och umgicks med massa trevliga människor.
Vi drog till vitberget och bara njöt av kvällen med jordgubbar , marabou och lite busigheter (A)Senare på kvällen drog vi hem till mej och spelade kubb & spelade musik, Skit mysigt.
 Och hela dagen idag så har ja jobbar , har typ träningvärk i käften :O jag lovar jag har sakt '' hejhej''  & '' tack så mycket '' 1000 gånger.
Och mina kinder är lite röda och varma nu , har fått lite färg dessutom ;) Det har gått hur jävla dra som helst att sälja , när jag räknade pengarna fick ja en chock hur mkt det igentligen var!


kanske dax att börja tänka ut nån mat ? är vrålhungrig!
Tjing ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0