Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.

Gårkvällen spenderades med sofia och sanna , alla tre var sjukt trötta så blev bara att se på en film på tv.Och det värsta var jag for hem klockan 11 och gick och la mej i sängen och somnade med mina kläder på vid 12 tiden !
Så trött har jag inte varit på länge ....

idag far iaf runa& Malin till Frankrike så jag önskar er en toppen resa, Hade bäst !!! Och hitta ingen liten franskpojke som ni blir förälskade i ;)
Och alle ska gadda sig idag så måste säga lyckatill till han ! Hoppas det går bra, kommer bli skit snyggt iaf ;*^




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha man vet aldrig med oss ;) tack iaf, vi ska ha det toppen! hoppas ni har det fint här i skellefteå också:)

2009-05-16 @ 11:08:16
URL: http://mallanholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0