jävla piss väder

5 grader och regn , så är det här uppe i skellefteå iaf. Skit väder ! Dåligt väder , dårligt humör.
Var och tränade fotboll idag ute på konstgräset och det var faktiskt riktigt skönt att träna i detta väder (A) lite wierd jag vet...
Var dyngblöt och iskall när ja kom hem så hoppade in i duschen och tog en låång varmt dusch och passade göra hårin packning i 40 min, och målade tånaglarna.
Behövs då och då.

Sitter somsagt och taggar till göteborg , fan det ända som jag tänker på just nu. 14 dagar !!! 14 dagar kvar , helt sjukt.


Nu får det vara bra , måste verkligen plugga engelska nu.
Hörse senare ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar där nere i skellefteå, vädret här UPPE är inge vidare det heller.. tur att jag var en sväng till stockholm på valborgs och fick investera i lite nya saker och fick avnjuta mycket sol!

2009-05-06 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0