jajjamensan

10 favoriter:
Färg: korall , svart och vitt.
Mat: Grillat !
Band: Crossfire
Film: Finns många bra men Twilight, p.s i love you osv.
Bok: har läst många bra men favortiterna är ju ändå  '' pojken som kallades det '' och fortsättningarna.
Sport: Fotboll , innebandy så klart.
Årstid: SOMMAR!!!
Veckodag: Fredag, lördag
Glassmak: vanilj ju :]
Tid på dygnet: heltklart nattmänniska.


9 för tillfället:
Humör: riktigt bra för tillfället.
Smak: tuggummismak
Kläder: midje kjol & en Tee
Bakgrund: en vit vägg
Nagellack: ROSA !!!!!
Tid:12.41
Omgivning: massa klasskompisar.
Irritationsobjekt: Att jag sitter här och gör detta när jag borde jobba

8 första:
Bästa vän: Jenny björk skulle ja tro.
Screen name: fattar inte ?
Husdjur: EN hamster.
Piercing: Öronen
Förälskelse: kommer inte ihåg :P
Musik: jag var helt kär i black eyed peas och shakira (A)
Bil: hahah aldrig haft min första än
Puss: mitt minne alltså....

7 senaste:
Cigarett
: Röker inte
Mat: Kebbabbbbbbbbbbbb
Dryck: Mjölk
Biltur:.....
Kyss: Några veckor sen
Spelad låt: kat deluna
TV-program: Färjan 2

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: tro jag inte.
Brutit mot lagen: som dom flesta har gjort nån gång . ja
Blivit arresterad: hahaha nej inte det
Badat naken: Ja absolut
Varit med på TV: Nej, tro jag inte ?
Kysst någon du inte känner: jaoo

5 nej tack:
Kläder: harlems byxor ! SER UT SOM OM MAN HAR SKITIT PÅ SIG !
Mat: Ärtsoppa,
Musik: gillar mycket men inte emo musik...inte skrik musik.
Dryck: lingondricka
Personlighetsdrag:

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Pluggade och såg tv
Du kan höra just nu: massa knapp tryck på tangentbordet av alla.

Du inte kan leva utan: Vänner, familj  och värme !
Du gör när du har tråkigt: Musik så hela huset vibrerar.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Emilia och alle
Du tycker om: Det finns för många.
Du inte gillar: Falska människor !!!!!


2 val:
Kaffe eller te: svårt val , men kaffe :]
Vår eller höst: blir hösten för så fyller ja år.



1 önskan:
Många önskningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0