Hemmadag

For hem från skolan idag vid halv 11 , hade så sjukt ont i huvudet. Kanske beror på att jag har sovit dåligt dom senaste nätterna.
iaf gick jag och la mej direkt ja kom hem och sovde i 2 timmar. Så nu känns det mycket bättre.
Mamma gnäller på att jag har stökigt på mittrum, så det nalkas städning för min del.
Ingen träning för min del i kväll så ist blir det att jobba med mitt teknikarbete, lika bra att börja nu ist för att sinna inne hela helgen.

Är jag nå taggad till gbg då ? - Nå jävulskt !!!! Har till om med skrivit upp en lista på vad jag ska köpa(A) peppad är jag.
Finns ju sååå mycket mer butiker där och mkt snyggare kläder.

Ändast 3 skoldagar kvar för mej , för imorgon räknar jag inte som en skoldag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0