Göteborg med klass 9a 20- 24 maj

Resan har varit så sjukt jävla bra !!!! GAHHH vill tillbaks nu =(
Jag har träningsvärk i magen efter denna resa, jag har typ skrattat 80 % av tiden vi var där ! Gick med ett leende på läpparna hela tiden vi var där.Och nu inser jag hur mycket jag kommer grina på skolavslutingen...skiljas från klassen som man alltid har haft kul med i 3 år och alltid hittar på nya konstigeheter med....Gör ont i hjärtat redan att bara ens tänka tanken på det.
 
I lördags när vi hoppade på tågen  där vid 5 tiden så rinde emilia och sa att dom var på Annedahl skolan ( Skolan vi bodde på när vi var på Gothia ) och jag kan ju lova att det kom några tårar ner för min kind då.
Hur kul är det på en skala att sätt sig på ett tåg på en lördag när det var knallblå himmel ,  kanonsol & 18 grader och så får man höra att emilia varit på heden ( brudarna vet) och annedahl skolan ? Den där konstiga känslan i magen dök upp då.


Men vi hade det kanoners så ska absolut inte klaga  ! Tack för en underbar resa 9a !
Alla mina bilder från kameran är borta :( Men jag håller tummarna att dom går att fixa tillbaks.
Så mina bilder kommer om några dar. Då ska ni också få se vad jag shoppade för något ;)

Liseberg
Spårvagnarna
Häcken- helsingborg
Skolan
Tåget
Bussen
killar som sniffade peppar.
3 gulliga killar som låg och skedade på golvet i tåget.
STAN
Donken (L)
Klass 9a
Malåbor
och mycket mycket mer !

Saknar allt redan =(=(=(=(=(=(=(=






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0