En resa på 100 mil startar med ett steg

Jag är en tjej med en jävligt stark vilja i livet, och med en vilja kommer man långt. Man har saker att se fram till , saker att kämpa för. Jag vet vad jag vill i livet och jag vet vad jag klarar av. Jag har bestämt mej för att lyckas.
Finns så mycket i livet jag vill göra & jag har bestämt att jag ska göra dom sakerna !
Det gäller att ha drivkraften att göra dom där tråkiga & jobbiga sakerna. Jag lovar du kommer få en belöning för allt slit du lagt ner på allt.
Tänk positivt och jobba med ett leénde på läpparna så blir livet mycket lättare...låt ingen annan trycka ner dej eller säga att du är mindre värdefull än andra och att du inte kommer lyckas i livet.

Om det är nått du verkligen vill -  KÄMPA FÖR DET !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0