Boring

Är: jävligt less på skola
Ger intryck av att vara: korkad & glad
Mår: sisådär
Ska: skriva upp mitt jobbschema
Har: ont i halsen & kroppen
Bör: sova
Kan: laga mat ganska bra

Vill ha: Pengar
Skulle vilja: ligga ute och sola
Drömmer om: Utlandet
Längtar till: Sommarlovet
Har ett brinnande intresse för: shoppa

Bryr mig om: närmaste vännerna
Trivs med: vännerna
Bor : Moröbacke
Klär mig gärna: i vit/svart & jeans
Dricker gärna: mjölk ska he va

Lyssnar ofta på: MUSIK !!!
Är arg på: ingen för tillfället
Är stolt över: att jag inte plattade håret idag
Är rädd för: att bli ensamm
Äter: frukt just nu
Dansar: gör jag ofta ;)
Lever: precis som jag vill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0