Alla dagar har ett slut

har haft fett skön dag , vi hade information om göteborgsresan i morse och det kan inte bli annat än bra de här ! jag bli helt uppspelt av att bara tänka tanken att om 7 dagar sitter jag på tåget ner till götet. Underbart
Älskar göteborska , alla låter så glada när dom pratar och trevliga för den delen också.
Sen hade vi kör idag också så vi missa våran spanska som alltid är super roligt !!!! nat....Kunde inte blir bättre.

Nog med de.IKv så har vi våran innebandyavslutning ,( ja jag vet att det är sent ) har ingen aning vad vi ska göra men ombytta skulle vi vara iaf.
Så bäst för mej att gå att byta kläder sen är det dax för mej att fara.

Ha en bra kväll mina underbara läsare ! ♥
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0