Afro power dance

Innebandyavslutingen somsagt , När vi komme dit så fick vi veta att vi skille köra Afro power dance , det var riktigt kul !!
Trodde du skulle vara jobbigare än va det var men det kanske beror på att man inte kunde allt hon gjorde ?
har iaf kommit fram till en sak - Jag måste vara den ovigaste i skellefteå !!!
helt sjukt....nått jagh måste börja göra.
Efter de var det massa gofika och godis , åt så jag blev äcklad ! Vill inte se godis på ett bra tag nu.
Sen körde vi en frågerunda med innebandy frågor och för ovanlighetens skulle så kom jag 2 av alla och fick en godispåse och en keps...
Efter de satte vi oss i lag och körde mass lekar , skulle para ihop massa slangord med varann osv. Vi körde massa så lekar man fick poäng efter varje omgång, och jag hade ju självklart turen att vara på det vinnande laget ;) Så där vann vi en tränings t-shirt var.
Helt okej kväll.
Nu kallar sängen på mej , sov gott och dröm sött ♥
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0