You're a liar, you're a cheater, you're fool

Vad får er att tycka så illa om mig? Vad får er att säga elaka saker till mig, snacka skit om mig, håna mig offentligt etc? Varför förväntar ni er att jag ska klara det, att jag bara ska fortsätta som vanligt och inte bry mig? Jag har faktiskt ett hjärta precis som alla andra har.
Jag har fått nog. Jag har varit stark och självsäker i mej själv och förr tog jag inte åt mej men min ni bryter ner mej mer och mer och jag tar åt mej mer och mer.Min självförtoende har NI brytit ner...
Snälla... om ni inte har nått bra och säga så håll bara käft !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grynet elina! ta ingen SKIT!

2009-03-10 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0