Tattoo

Riktigt sköönt att få sova ut ! Har hunnit städat mitt rum , duschat och gjort lite läxa :)
Nu sitter jag här framför datorn och är inne på Gaddad  och jag är fast !! jag kan inte sluta kolla för jag hitter så otroligt fina och betydelsefulla tatueringar. Jag vill verkligen ha en tatuering !!. 3 stjärnot på skuldebladet som ska stå för min mamma pappa och min syster. Det är jag säker på att jag inte kommer ånga och jag har tänkt igenom det super länge och jag vet vad jag vill.

Och om jag inte kommer få tatuera mej före jag är 18 så lovar jag er att jag sitter på en stol hos en tatuerare på min 18 års dag !
bilder vill inte sammarbeta med mej nu så kanske kommer bild sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0