Umeå open

Kom och tänka på en sak.....Ihelgen så är det ju umeå open och Erik Hassle skulle ju vara där ikväll och JAG KUNDE HA VARIT DÄR NU.

Det blev ju inte att fara pågrund av  jag och johanna hade lite pengar , och för att vi tyckte att det var så tråkigt att bara fara två, sen så hade nån vara tvungen att komma och hämta oss där nere i umeå.
Men Erik hassle ska ju hit till stadfesten i skellefteåå !!! Så nu slipper jag sitta här hemma och ångra att jag inte for...
Han är så sjukt bra....Jag kan lova er att jag ,malin ,runa ,emilia kommer stå längst fram och skrika och sjunga med som galninga. Ska inte ha någon röst kvar :]
iaf så är jag sjukt peppad.
Någon annan som ska gå och se han ?



Uppdate: jag tog fel på helg :] det är ju nu i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0