Orkar fan inte mer av de här.

Less, less , less och åter less! 
Skolan kan bara dra åt hell just nu , alla jävla inlämningsuppgifter kommer bombades.
i början av veckan så skrev jag en lista på vad som jag måste göra för att komma ihåg allt, så sjukt mkt nu ,blir aldelles snurrig.
Skulle behöva en liten break justnu.

• Skriva 2 stycken uppsattser om mellankrigstiden.
Rita klart mina teckningar till bilden.
Lämna cv till några ställen för att försöka få sommarjobb.
slinga hår.
se '' Män som hatar kvinnor ''
Läsa svenska bok minst halva.
Skriva ut min novell och lämna in den.
 Ring om jordgubbsförsäljningen.
• Söka sommarjobb för kommunen.
Planera fotbollspass
Matte läxa
Engläxa

Nästa vecka ser precis likadan ut, precis lika mkt :S
Men det är bara att fortsätta kämpa , dryga 11 veckor kvar tills sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0